Οnline προετοιμασία για τις πανελλήνιες εξετάσεις ομογενών

Φροντιστηρια Δαμιανος 15University entry exams in Greece

δειτε και το “φροντιστηριο ομογενων”, το μοναδικό εξειδικευμένο φροντιστήριο για τους ομογενεις κλικ εδώ

Για πρώτη φορά οι ίδιοι καθηγητές του φιλολογικού φροντιστηρίου “Γ. Δαμιανός”,  διδάσκουν, διαδικτυακά, τα ελληνόπουλα σε οποιοδήποτε σημείο της Ελλάδας ή του κόσμου και αν βρίσκονται.

Για πρώτη φορά καθηγητές με πολυετή φροντιστηριακή πείρα και συγγραφική δραστηριότητα (όλοι οι συμμετέχοντες είναι συγγραφείς σχολικών βιβλίων) δοκιμάζουν τις εκπαιδευτικές προκλήσεις της νέας εποχής.

Την εποπτεία του προγράμματος, καθώς και τη διδασκαλία σε αρκετά τμήματα έχει αναλάβει ο κ Γ. Δαμιανός

Η διδασκαλία γίνεται σε πραγματικό χρόνο, με δυνατότητα ταυτόχρονης συνομιλίας, επεξηγήσεων, γραφής, παροχής σημειώσεων, πολλές ασκήσεις, καθώς και διαγωνίσματα. Αποτελεσματικότερα από τον παραδοσιακό τρόπο διδασκαλίας.

Ξεκινήστε, άμεσα, μέσω διαδικτύου (ατομικά / ομαδικά μαθήματα, με υπερσύγχρονο Web Conferencing, σε πραγματικό χρόνο). Συνεχίστε τον Ιούνιο, Ιούλιο, Αύγουστο με  τα εντατικά τμήματα στην έδρα μας (Αθήνα- Βριλήσσια – Μαρούσι- Αγία Παρασκευή) ή και διαδικτυακά.

Προετοιμασία για όλα τα φιλολογικά μαθήματα:

α. Έκθεση- έκφραση (κατηγορίες: 1-5). Διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας για όλες τις λυκειακές τάξεις
β. Αρχαία ελληνικά,
γ. Ιστορία,
δ. Λατινικά, ε. Λογοτεχνία

Ο μαθητής βλέπει και συνομιλεί με τον διδάσκοντα. Άμεση παρακολούθηση του γραπτού και του προφορικού λόγου. Ο μαθητής κρατά σημειώσεις στο τετράδιο του, όπως ακριβώς στη φροντιστηριακή αίθουσα, ενώ συγχρόνως παρουσιάζεται πλήθος σημειώσεων στον υπολογιστή του, τις οποίες μπορεί είτε να αποθηκεύσει είτε να τις εκτυπώσει. Ο μαθητής μπορεί και να βιντεοσκοπήσει ολόκληρο το μάθημα και να το ξαναπαρακολουθήσει, για οποιεσδήποτε διευκρινίσεις. Μπορεί να βρει τον καθηγητή και να συνομιλήσει μαζί του για  απορίες, όποτε επιθυμεί (δες ανοιχτή γραμμή)

Ιδιαίτερα μαθήματα μέσω διαδικτύου και για όποιες δυσκολίες συναντούν οι μαθητές στην σχολική τους πρόοδο, σε οποιοδήποτε μέρος του πλανήτη και αν βρίσκονται (πρόβλεψη ωραρίου)

Συστηματική διδασκαλία, σε ολιγομελή γκρουπ, μέχρι την ημέρα των εξετάσεων (παραδίδονται μαθήματα, διαδικτυακά ή εκ του σύνεγγυς ,  και κατά τον μήνα Αύγουστο)

Διαδικτυακά μαθήματα και κατά το Σαββατοκύριακο.

Τακτικά διαγωνίσματα, διόρθωση εκθέσεων, μέσω διαδικτύου

Δυνατότητα ομαδικών μαθημάτων μέσω διαδικτύου

Συνδρομή στις γραφειοκρατικές διαδικασίες

Φροντιστηρια 15Το μοναδικό φιλολογικό φροντιστήριο για ομογενείς
ολιγομελή τμήματα (έως πέντε μαθητών)
ιδιαίτερα μαθήματα

Αθήνα, Μαρούσι, Βριλήσσια, Αγία Παρασκευή
www.damianos.com.gr
τηλ.+30 210 612 70 74
+30 6947 82 43 86

Πρόγραμμα Β΄ Λυκείου (Κατηγορίες: 3, 4 & 5)
Νεοελληνική γλώσσα  (έκθεση) 6 ώρες
Διαγωνίσματα                            6 ώρες
Σύνολο                                      12 ώρες               (η εβδομαδιαία μελέτη πραγματοποιείται εντός του φροντιστηρίου, εκτός των ωρών διδασκαλίας. Ο  μαθητής υποχρεούται να γράψει δύο τρίωρα διαγωνίσματα κάθε εβδομάδα, εντός του φροντιστηρίου, και απαλλάσσεται από την κατ’ οίκον συγγραφή των εκθέσεων)
Πρόγραμμα Γ΄ Λυκείου (Κατηγορίες: 3, 4 & 5)
εντατικό τμήμα
Νεοελληνική γλώσσα  (έκθεση) 9 ώρες
Διαγωνίσματα 6 ώρες
Σύνολο 15 ώρες               (η εβδομαδιαία μελέτη πραγματοποιείται εντός του φροντιστηρίου, εκτός των ωρών διδασκαλίας. Ο  μαθητής υποχρεούται να γράψει δύο τρίωρα διαγωνίσματα κάθε εβδομάδα, εντός του φροντιστηρίου, και απαλλάσσεται από την κατ’ οίκον συγγραφή των εκθέσεων)
Τακτικό τμήμα
Νεοελληνική γλώσσα  (έκθεση) 6 ώρες
Διαγωνίσματα 6 ώρες
Σύνολο 12 ώρες               (η εβδομαδιαία μελέτη πραγματοποιείται εντός του φροντιστηρίου, εκτός των ωρών διδασκαλίας. Ο  μαθητής υποχρεούται να γράψει δύο τρίωρα διαγωνίσματα κάθε εβδομάδα, εντός του φροντιστηρίου, και απαλλάσσεται από την κατ’ οίκον συγγραφή των εκθέσεων)

Γονείς και μαθητές λαμβάνουν με ηλεκτρονικό μήνυμα (e mail) κάθε εβδομάδα την επίδοση των μαθητών στις εκθέσεις

 

 

Ανοιχτή γραμμή!

Ελεύθερη γραμμή επικοινωνίας

ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ 2015-2016

(Απόσπασμα από το ΦΕΚ 1186/2015 με την εξεταστέα ύλη ημερήσιων λυκείων 2015-2016)

Aριθμ. 96080/Δ2
Καθορισμός εξεταστέας ? διδακτέας ύλης των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων της Γ΄ τάξης του Γενικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2015?2016.

Ο ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

Έχοντας υπόψη:
(?)

ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ (Γενικής Παιδείας)

Στη διδακτέα?εξεταστέα ύλη του μαθήματος της Νεοελληνικής Γλώσσας της Γ΄ τάξης Γενικού Λυκείου περιλαμβάνοεται η ύλη των σχολικών εγχειριδίων:
1. Έκφραση-Έκθεση Τεύχος Γ΄ της Γ΄ τάξης Γενικού Λυκείου των Χ. Τσολάκη κ.ά., εκτός από τα εξής:

Η ενότητα: Η πειθώ στο δικανικό λόγο
Η ενότητα: Η Ιστορία του δοκιμίου
To κεφάλαιο: Ερευνητική Εργασία

2. Έκφραση?Έκθεση για το Γενικό Λύκειο ? Θεματικοί Κύκλοι των Α΄, Β΄, Γ΄ τάξεων Γενικού Λυκείου των Γ. Μανωλίδη κ.ά.
3. Γλωσσικές Ασκήσεις για το Γενικό Λύκειο των Γ. Κανδήρου κ.ά.

Στόχος της αξιολόγησης του μαθητή στο πλαίσιο του μαθήματος της Νεοελληνικής Γλώσσας είναι γενικότερα η συνολική αποτίμηση των γλωσσικών του δεξιοτήτων (ως πομπού και ως δέκτη).

Συγκεκριμένα:

Ι. ΔΙΑΒΑΖΩ / ΚΑΤΑΝΟΩ ΚΑΙ ΓΡΑΦΩ

1. Ο μαθητής απαντά γραπτά σε ερωτήσεις που αφορούν ένα κείμενο.

α) Όσον αφορά το περιεχόμενο ενός κειμένου, επιδιώκεται ο μαθητής να είναι σε θέση να κατανοεί το περιεχόμενο του κειμένου, και συγκεκριμένα :

? να διακρίνει:
? τους τρόπους πειθούς (επίκληση στη λογική, επίκληση στο συναίσθημα του δέκτη, επίκληση στο ήθος, επίκληση στην αυθεντία)
? τα μέσα πειθούς (επιχειρήματα και τεκμήρια κ.ά.)
? το είδος της συλλογιστικής πορείας (παραγωγική-επαγωγική) μιας παραγράφου ή ενός κειμένου

? να διακρίνει τους τρόπους και τα μέσα πειθούς:
? στη διαφήμιση
? στον πολιτικό λόγο
? στον επιστημονικό λόγο

? να αξιολογεί τα μέσα πειθούς, και συγκεκριμένα:
? να ελέγχει την αλήθεια, την εγκυρότητα και την ορθότητα ενός επιχειρήματος
? να ελέγχει την αξιοπιστία των τεκμηρίων

? να διακρίνει την πειθώ από την προπαγάνδα

? να διακρίνει το είδος του δοκιμίου, με βάση:
? την οργάνωση / δομή (συνειρμική-λογική)
? τον σκοπό (απόδειξη μιας θέσης ? ελεύθερος στοχασμός)
? την οπτική (υποκειμενική-αντικειμενική)
? τη γλώσσα του (ποιητική, αναφορική λειτουργία) κ.ά.

? να αναγνωρίζει ορισμένα χαρακτηριστικά του δοκιμίου, όπως είναι ο υποκειμενισμός, ο αντιδιδακτισμός, ο κοινωνικός χαρακτήρας, ο εξομολογητικός τόνος κ.ά.

? να διακρίνει το δοκίμιο από άλλα συγγενή είδη του λόγου, όπως το άρθρο και την επιφυλλίδα

? να εντοπίζει σε ένα κείμενο (δοκίμιο/άρθρο /επιφυλλίδα κ.ά.):
? το θέμα
? την άποψη του συγγραφέα
? τα μέσα πειθούς που χρησιμοποιεί για να τεκμηριώσει την άποψή του
? τις προτάσεις του για την αντιμετώπιση του προβλήματος κ.ά.

? να διακρίνει σε ένα κείμενο το καίριο και το ουσιώδες από τη λεπτομέρεια και το επουσιώδες.

β) Όσον αφορά την οργάνωση / δομή ενός κειμένου επιδιώκεται ο μαθητής να είναι σε θέση:
· να εντοπίζει τα βασικά μέρη (πρόλογο, κύριο μέρος, επίλογο) ενός κειμένου
· να χωρίζει το κείμενο σε παραγράφους/νοηματικές ενότητες
· να αναγνωρίζει τα μέσα με τα οποία επιτυγχάνεται η συνεκτικότητα και η συνοχή ενός κειμένου (διαρθρωτικές λέξεις, φράσεις κ.ά.)
· να επισημαίνει τους τρόπους με τους οποίους οργανώνονται οι παράγραφοι π.χ. με αιτιολόγηση, με σύγκριση και αντίθεση, με ορισμό, με διαίρεση, με παράδειγμα κ.ά.
· να διακρίνει την οργάνωση/δομή ενός κειμένου (λογική ή συνειρμική οργάνωση, παραγωγική ή επαγωγική συλλογιστική πορεία κ.ά.).

γ) Όσον αφορά τη γλώσσα ενός κειμένου (λεξιλόγιο, στίξη, μορφοσυντακτικά φαινόμενα, γλωσσικές ποικιλίες, λειτουργίες της γλώσσας, ύφος κ.ά.) επιδιώκεται ο μαθητής να είναι σε θέση:

? να εντοπίζει και να αιτιολογεί επιλογές του πομπού οι οποίες αφορούν τη χρήση:
? ενεργητικής ή παθητικής φωνής
? συγκεκριμένου ρηματικού τύπου (προσώπου/χρόνου/έγκλισης)
? μακροπερίοδου ή μη λόγου
? παρατακτικού ή υποτακτικού λόγου
? ρηματικών ή ονοματικών συνόλων
? αναφορικής ή ποιητικής λειτουργίας της γλώσσας
? των σημείων της στίξης
? λόγιων ή λαϊκών λέξεων, ειδικού λεξιλογίου, όρων κ.ά.

? να αιτιολογεί την ορθογραφία λέξεων

? να ερμηνεύει λέξεις

? να αξιολογεί την ακρίβεια και τη σαφήνεια του λεξιλογίου

? να βρίσκει συνώνυμα, αντώνυμα, ομόρριζα, να αντικαθιστά λέξεις ή φράσεις του κειμένου με άλλες, να σχηματίζει με ορισμένες λέξεις φράσεις ή περιόδους λόγου κ.ά.

? να χαρακτηρίζει το ύφος του κειμένου, λαμβάνοντας υπόψη την επικοινωνιακή περίσταση (σκοπό, δέκτη, είδος λόγου κ.ά.).

2. Ο μαθητής -με βάση συγκεκριμένο κείμενο- παράγει γραπτό κείμενο. Συγκεκριμένα, επιδιώκεται ο μαθητής να είναι σε θέση:
· να πυκνώνει ένα κείμενο, να κάνει την περίληψή του
· να δίνει τίτλο στο κείμενο ή πλαγιότιτλους σε παραγράφους/νοηματικές ενότητες ενός κειμένου
· να οργανώνει το διάγραμμα του κειμένου
· να αναπτύσσει ένα κειμενικό απόσπασμα, (μια φράση ή ένα επιχείρημα του κειμενογράφου)
· να ανασκευάζει τα επιχειρήματα του κειμενογράφου και να αναπτύσσει την αντίθετη άποψη
· να μετασχηματίζει ένα κείμενο π.χ. από ένα επίπεδο ύφους σε άλλο κ.ά.

ΙΙ. ΓΡΑΦΩ

Ο μαθητής παράγει κείμενο, ενταγμένο σε επικοινωνιακό πλαίσιο, το θέμα του οποίου σχετίζεται άμεσα ή έμμεσα με οικείους θεματικούς κύκλους από τη γλωσσική διδασκαλία.

Από τα διάφορα είδη γραπτού λόγου δίνεται έμφαση στην παραγωγή κριτικού?αποφαντικού λόγου, δηλαδή στην παραγωγή κειμένου στο οποίο κυριαρχούν η πειθώ, η λογική οργάνωση, η αναφορική λειτουργία της γλώσσας, π.χ. άρθρου, επιστολής, γραπτής εισήγησης κ.ά.

Στο πλαίσιο της παραγωγής κειμένου θα πρέπει να επιδιώκεται από τον μαθητή:

Α. Ως προς το περιεχόμενο του κειμένου
· η συνάφεια των εκτιθέμενων σκέψεων με τα ζητούμενα του θέματος
· η επαρκής τεκμηρίωση των σκέψεών του με την παράθεση κατάλληλων επιχειρημάτων
· η ανάπτυξη όλων των θεματικών κέντρων
· η πρωτοτυπία των ιδεών
· ο βαθμός επίτευξης του στόχου που επιδιώκεται με το παραγόμενο κείμενο κ.ά.

Β. Ως προς την έκφραση/μορφή του κειμένου
· η σαφής και ακριβής διατύπωση
· ο λεκτικός και εκφραστικός πλούτος
· η επιλογή της κατάλληλης γλωσσικής ποικιλίας ανάλογα με το είδος του κειμένου
· η τήρηση των μορφοσυντακτικών κανόνων
· η ορθογραφία και η σωστή χρήση των σημείων στίξης κ.ά.

Γ. Ως προς τη δομή/διάρθρωση του κειμένου
· η λογική αλληλουχία των νοημάτων
· η συνοχή του κειμένου (ομαλή σύνδεση προτάσεων, παραγράφων και ευρύτερων μερών του κειμένου)
· η ένταξη του κειμένου στο ζητούμενο επικοινωνιακό πλαίσιο κ.ά.

 

biblio4 biblio5 εξωφ-εκθεση εξωφ-εννοιες εξωφ-θεματ-κυκλοι-150x150 Φροντιστηρια-Δαμιανος-15-300x108




ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ: ΠΕΝΤΕΛΗΣ 25Α και ΑΙΑΝΤΟΣ 2Α (πλησίον Ταχυδρομείου)

ΜΑΡΟΥΣΙ: Δήμητρος 15 και Πλαστήρα (πλησίον ΗΣΑΠ)

ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ: Ηρώων Πολυτεχνείου 8 (πάνω απο την Εθνική Τράπεζα)

Τηλεφωνικό κέντρο: 210 612.70.74,, 210 600 87 50, κινητό: 6947 82 43 86